Σε εφαρμογή ο νέος αλγόριθμος από την Google

Η Google από 21 Απριλίου 2015 συμπεριλαμβάνει στον αλγόριθμό της τον παράγοντα mobile-friendly, δηλαδή το πόσο φιλικό είναι κάθε site στις κινητές συσκευές (mobile & tablet).

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Google: Στα αποτελέσματα αναζήτησης θα εμφανίζονται περισσότερα mobile friendly websites. Πλέον, θα αποτελεί κριτήριο για την κατάταξη του website σας αν είναι φιλικό προς τις mobile συσκευές! Αυτό σημαίνει ότι όσο τα mobile-friendly websites ανεβαίνουν σε κατάταξη, τόσο τα μη φιλικά websites θα πηγαίνουν πίσω στις σελίδες των αποτελεσμάτων. Σύμφωνα με έρευνα του CNN Money, για πρώτη φορά στην ιστορία τον Ιανουάριο του 2014, η χρήση του διαδικτύου από φορητές συσκευές ξεπέρασε αυτήν από σταθερό υπολογιστή. Πιο συγκεκριμένα, πλέον, η συνολική παγκόσμια περιήγηση στο διαδίκτυο από φορητές συσκευές ανέρχεται στο ποσοστό του 61%. Η αλλαγή αυτή λοιπόν, η οποία είχε εδώ και καιρό προβλεφθεί, γίνεται από την πλευρά της Google σε μια προσπάθεια να βελτιστοποιήσει την εμπειρία πλοήγησης των χρηστών που αναζητούν ιστοσελίδες επιχειρήσεων από φορητές συσκευές όπως smartphones και tablets.

Γιατί η “mobile-friendly” αναβάθμιση του αλγόριθμου της Google θεωρείται εξαιρετικά σημαντική;

Αν η επιχείρησή σας ανήκει σε αυτές που στηρίζονται έστω και σε ένα μικρό ποσοστό στην διαδικτυακή τους παρουσία για τη δημιουργία κέρδους, τότε πρέπει οπωσδήποτε να προχωρήσετε στις κατάλληλες προσαρμογές έτσι ώστε οι ιστοσελίδες να εκπληρώνουν τα νέα standards που θέτει από σήμερα η Google. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στον κλάδο της εστίασης και του τουρισμού. Αυτό συμβαίνει γιατί ένας χρήστης που ψάχνει φαγητό ή να ταξιδέψει, η πρώτη κίνηση που κάνει είναι ν’ ανοίξει το smartphone του και να ρίξει μία πρώτη ματιά και ν’ αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες. Η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας μπορεί να φαίνεται εξαιρετική όταν την επισκέπτεστε από σταθερό υπολογιστή, όμως σε φορητές συσκευές η εμφάνισή της μπορεί να είναι απογοητευτική. Αυτό συνεπάγεται κακή εμπειρία χρήσης από τους επισκέπτες και μεγάλο ποσοστό εγκατάλειψης, γεγονός που οδηγεί σε μείωση τζίρου. Το χειρότερο είναι ότι η Google θ’ αξιολογήσει αρνητικά την ποιότητα της, πράγμα που λειτουργεί αρνητικά στην προσπάθειά σας για εμφάνιση της ιστοσελίδας σας στις πρώτες θέσεις αναζήτησης, την ίδια ώρα που ο ανταγωνισμός της πρώτης σελίδας αποτελεσμάτων όλο και μεγαλώνει με τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να μάχονται γαι μία θέση στη δεκάδα.

Οι ιστοσελίδες που εναρμονίζονται στους νέους κανόνες της Google, εφαρμόζουν “mobile-friendly” σχεδιασμό και “φορτώνουν” γρήγορα το περιεχόμενό τους (loading time) είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων σε μία πιθανή αναζήτηση με σχετικές λέξεις-κλειδιά (keywords).

Τι χρειάζεται να γίνει λοιπόν;

Καταρχήν θα πρέπει να δείτε αν η σελίδα σας είναι responsive. Η Google διαθέτει ένα πολύ εύχρηστο εργαλείο για άμεσο έλεγχο εδώ.

Πληκτρολογήστε το site σας και αν το εργαλείο βγάλει ότι η σελίδα σας είναι συμβατή με κινητές συσκευές τότε συγχαρητήρια, είστε από τους τυχερούς που προέβλεψαν! Σε διαφορετική περίπτωση μπορούμε να ελέγξουμε δωρεάν την απόδοση της ιστοσελίδας της δικής σας επιχείρησης και να σας προτείνουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο επανασχεδιασμού σύμφωνα με τις τελευταίες τεχνολογικές πρακτικές.

Σημείωση: Αν είστε ήδη πελάτης της thePEAK και έχετε εμπιστευτεί εμάς για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, καθώς η ιστοσελίδα σας είναι ήδη full responsive. Γιατί στην thePEAK είμαστε πάντα ένα βήμα πιο μπροστά απο τον ανταγωνισμό.